Kaffi og funderingar

Trøtt idag.
Er ikkje noko nytt det på morgonkvisten
Alle gratulasjoner til A menneske.Har eg vore ein gang då eg var ung og lovande.
No er eg ingen av delane
Skal til frisøren idag.Må få fiksa litt på fasaden før vi begge går på ferie.Kan jo i det minste få håret iorden:-)

Tenkjer ofte eg skal verte litt sunnare og tenkje meir på kva kroppen min har godt av.
Er eit stykke frå tanke til handling :-)Men eg tenkjer på det.Det skal eg ha

Ute er det vekslande ver.Ser sol og skyer og var nett ei skikkeleg regnbyge
Normal vestlandssommar med andre ord.
Koronasmitta fortsett.
Her hos oss får vi lite vaksiner og er ikkje komne så langt ned i aldersgruppene.
Har ein lang veg å gå.
I Storbyane og i øst er ein kommen lang.Enkelte skryter jo av at snart er alle vaksinerte med dose 1.
Problemet er at no flytter smitten seg dit ein ikkje er kommen så langt.
Deltavariasjonen er smittsom og sjølv om vi er vaksinerte får vi den jo,og smitter andre.
Ein evig sirkel:-ikkje enkelt.
Greit å hukse handvasken og avstand.

Kva blir det neste:-)

2 kommentarer
    1. Å begynne å tenke på et sunnere liv er et godt steg på veien har jeg hørt. Ren teori fra min side. Har tenkt på slik lenge, men det er stort sett blitt med tanken. Har tatt noen grep da…
      Tror vi bare må venne oss til at smitte fines i samfunnet. Vaske hendene, holde meteren og fortsette livene våre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg