Julehelsing


Heldige meg
Fått to julehelsingar idag og kjende det gjorde godt for ein sliten kropp
Etter tre døgn med minimalt med søvn er eg ikkje god.
Kjøpte is på butikken.
Satte den på kjøkkendisken og gjekk tur

Kjempesmart
Men,middagen var smeisande god
Spekesild.Kolrabi og potet.

Denne syns eg er berre lekker
Hadde tenkt å rydde litt men har utsatt heile prosjektet.
Fått med nye briller..Kjøpt,rettare sakt.
Progresive og veit ikkje..
Trur det er noko vesentleg feil med dei..
Vart ikkje trudd då eg prøvde dei..
Har ikkje vorte bedre og glad det fins billigbriller ..Dei ser eg i🥳
Skal ikkje vere enkelt..
Ha ein super kveld

4 kommentarer
    1. hmmm kjedelig at brillene ikkje funker. eg har progressive gode briller. dei må no tru på deg når du seier det er noko gale med dei 🤔
      koselig med julehilsen 🎄 og den isen…. 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg