Julefreden senkar seg

Sit her i sofaen inntulla i teppet mitt
Ute har snøen lagt eit teppe av kvitt til jul
Desverre meldt meir og vind:-)Men enn så lenge ser det fint ut:-)
Har fått fyr i ovnen,God morgen Norge på tv,Kaffi i koppen og stova er julepynta

Eg har fri:-)
Skal ingen plass:-)Berre tanken gjer at skuldrane senker seg
Treng ein tur i frisk luft,men ser på dei mørke skyene som er på himmelen og tenkjer…Trur eg kanskje venter til kroppen er kommen meir igang

Litt annarleis jul i år,men sånn er livet:-)
Skal kose meg idag eg
Nyte desse fridagane mine
Fått fiksa dei små grå og klippt meg,så kom seg berre med det

Koselig å sitte sånn og berre nyte roa.
Det eg har glømt har eg glømt tenkjer eg
Jula skal vere fred og ro og ikkje stess:-)
Kan vere koseleg sjølv om ein er aleine.

Ha ein super dag

3 kommentarer
    1. Jeg startet også med frisør. Og det er SÅ godt 🙂 Blir glad av det. Og jeg er veldig enig med deg i at det er roen og det stressfrie som er selve poenget med julen. For meg i alle fall 🙂 Ha muligheten til å ikke gjøre noen ting. Kunne ikke vært bedre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg