IQ.test før jobb

Måtte pusse brillene for å sjå om det sto det som eg trudde.
Nedbemanning i lagera til coop ,og alle som skal jobbe på lageret på Gardemoen må ta IQ-test før tilsettelse.
Folk må vente til sommaren med å vite kven som er uten arbeid eller må flytte på seg, når dei flytter alt til Gardemoen…
Høyres veldig rart ut for meg…
Uff tenkjer eg.Er det slik vi vil ha det?Glad eg slepp IQ-test:-)
No veit ikkje eg meir enn eg ser på nett,men trur kanskje ein må få lov å stille litt spørsmål.

Er ikkje alt ein skal forstå antageleg.
Ute er det vorte vinter,og det snør litt.Kjenner det på temperaturen.
Men er jo januar,så er ikkje direkte uventa
Vind ute,så frester ikkje så veldig å gå ut må eg innrømme,men treng litt bevegelse.så må snart kle meg godt og trosse latskapen.
Blir veldig stiv uten iallefall….Men har eg lyst…Nei,,,
Fortsatt i sovemodus…

Fann eit gammalt Bilde og rekner med eg snart kan bygge meg ein ny.Det er i det minste morsomt:-)

Ha ein super mandag

2 kommentarer
    1. Ja det er morsomt å lage snømann 😀

      Her er det muligens blankis… men må nok ut en tur med hunden Leia uansett 😀

      Lag deg en fin dag 🙂

      (ja det er ikkje alt vi skal forstå her i verden – og IQ-test hadde eg ikkje sett meg syn med :-/ )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg