Innom Hjertebladhagen eintur

Måtte ha litt mold..
Og så hagespade..
kjøpte meg nokre nye pallekarmer på pl Plantasjen sist eg var i Førde,men vart litt få.
Så når Hjertebladhagen selde brukte,så måtte eg berre ha..

No har eg høyrt så mykje skryt om denne spadetypen at eg måtte berre ha den.
Fann ikkje att den gamle..
Borte vekk.
I tillegg var det 6 pakker mold..
Stakkars larris.

Går mykje inn i ein Yarris.
Fått laga ny plass til jordbærplanter og Larris fekk vaska seg..
På høg tid.
Ingolf har tilbrakt størsteparten av dagen i vasken på badet.

Mange slags påfunn på han der..
No er han plutseleg ute på farten..
Fekk på sommardekka ikveld.
Kjøpt nye,og litt spent på merket.
På høg tid og takk til jr.
Kjekt med hjelp..

4 kommentarer
    1. Godt å få hjelp med slike tunge løft og når mye må handles. Lykke til med plantingen.🌱☀️😊

    2. Kjekt med hjelp til dekkskifte 🙂

      Jordbærplanter skulle jeg også hatt…. har ikke kommet så langt… men har tomatplanter da :_D

      lag deg en fin ny dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg