Innever eller sovever

Jatakk begge deler

Skikkeleg ruskever ute og frys igrunnen litt.

Sov lite inatt så er litt småtrøtt,rett og slett.

Så idag har eg slappe av dag.

stakkars Ingolfen var litt lenge ute i regnet.

Vart tørka og no ligg vi i kvar vår ende

Er faktisk godt med slike dagar.

Veret kan vi ikkje gjere noko med

Verkar som vi har hoppa frå vår og rett til høst.

Men er berre å gjere det beste utav elendigheita.

Var endel eg skulle gjordt ute.

Må slå rundt septiktank…ellers tømmer dei vel ikkje.

Får berre eit avvik.

Hadde ikkje bensin til den der hurra eg sler med og orker ingenplass idag.

Trur eg må skaffe meg batteridrevet kantklyppar..

Men ikkje idag.

Er litt småslakk både i kropp og vilje

Fyre i ovnen er kanskje lurt.

Ha ei strålende helg

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg