Innever

Ute er det vind og snø og eg er sjeleglad eg har feriedager .
Har sine fordeler med senilveka:-)
Kosa meg med nybaka grove rundstykke og brunost
Beste bollane eg har baka.
Fekk litt lang kald hevetid fordi eg måtte noko anna igår.
Hell i uhell
Med brunost var dei berre lekre.Mest berre havregryn og litt kveitemjøl.

Ser sånn delvis på sjakk.Spennande sjølv om eg aldri heilt har forstått dette spelet.
Må ut og hente meir ved og kjenner at eg ikkje har lyst…Men,vil jo ha varmen,så må nok bite i det sure eplet

Ikkje heilt i form.,men det går seg vel til
Heilt greit å ha sofadag:-)Ingolf er einig
Har ingen behov for å vere ute han heller

Fekk meg nye brødformer til jul.Perfekte
Brøda vart litt som rundstykka.
Har ikkje baka brød på lenge.Vart ikkje så vellykka sist.Skulda på formene:-)
Men denne gangen lykkast det bedre heldigvis
Eg er ikkje noko flink på kjøkkenet. Det må innrømmast. Men går fint uten og:-)

Fått lydplanke til tv-en så no er her flott lyd må vite:-)Vart stor forskjel.
Høyrer vel og merke litt tungt.
Litt kos å berre sitte inne og nyte julepynta hus.Ikkje så lenge før alt skal ryddas vekk att
Vurderer om eg skal ta fram hekletøyet att.
Hatt heilt aversjon for noko som helst hobby over lengre tid.
Kvifor veit eg ikkje.
Kanskje eg berre skal finne meg ei bok
Ha ein super dag
her hos oss skal vi ha innedag:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg