Innekosedag

Trur vi er gått inn i den nye istida eg:-)
Liksom ikkje den store følelsen av at sommaren snart står for døra
Men,lite ein kan gjere med veret,og har varme klær:-)og vestlandsbunad

Ser at pinseveret blir stabilt kaldt ,men muig vi ser sola:-)

Har igrunnen litt eg burde gjere inne både her og der,så trur eg skal prioriere det i fred og ro:-)
Litt godt å har fri og nyte lang oppvakning med kaffi og Godmorgen Norge:-)
Har nokre bøker eg gler meg til å lese ferdig,men er mest glad i å lese i solveggen…
Så kan vere dei då vert liggande lenge

Ein ting er sikkert.Ikkje fjelltur i regn og glatte stiar..Iallefall ikkje idag
Neste gang skal det vere iallefall opphald:-)
Er no ei uverskråke,men alt med måte

Viktig å ikkje irritere seg over ting ein ikkje kan gjere noko med,har eg lært.
Så her får ein gjere det beste utav livet:-)

Ha ein super fredag:-)
God pinse

S\

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg