Innedag:-)

Har ikkje hatt den store flaksen med ferieveret så langt.
Men ingenting å gjere med,så er å gjere det beste utav det

Litt grått og vått ute på morningen,så koser meg inne med frukost og tv.
Sinnasnekkeren i reprise får vere greit no i ferien:-)

Ganske støl etter gårsdagens fjelltur,så her må eg skjerpe meg
Litt meir bevegelse enn flate vegen er sikkert lurt sånn litt meir enn av og til

Er det å finne att lysta til å gå i fjellet.

Når eg ser på bilda så tenkjer eg jo at…Kor skal eg gå neste gang
Men det vert ofte med det.Går litt i bølgedaler kan ein sei.Eller etter forma ellers.
Av og til er det rett og slett berre latskap.
Men naturen rundt meg her i vest er flott en

I det minste kan eg kanskje satse på dei korte turane i nærområdet:-)

Vi får sjå:-)
ha ein fin dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg