Ingen internettilgang

Av og til så føler eg meg veldig dum
I går var ein av dei gangane
Vi har igrunnen overtala mamma til å prøve å bu i omsorgsbolig før ein søkjer fast plass på sjukeheim
av og til så er det slik at ein ikkje klarer å bu heime lenger.
No har ho vore på sjukeheimen ei stund,og der er jo internett og tv.Liksom alt ein treng

Omsorgsbolig er dyrt og med alt ein treng i tillegg så er det ikkje så mykje att.
Vart riktig triveleg i leiligheita,heilt til mamma skulle koble seg på nett…
Det var der jo ikkje

Burde jo eg ha visst,sikkert,men hadde jo tenkt at det var noko som vart ordna samtidig med sjukeheimem,,,

I dagens samfunn må jo folk nesten ha internett.Er jo der all kommunikasjon med familie og betaling av rekningar skjer…
Så her måtte ein bestille mobilt breiband og det er ikkje billig.5000 for å få ,pluss månadsavgift..
Bindingstid når ein ikkje veit kor livet går,var ikkje eit alternativ..
Ho hadde nok ikkje flytta hadde vi visst det vi burde ha visst..
Uten er ikkje eit alternativ når ein er vand med å bruke nettet.

Så der er kanskje mi neste kampsak.Kor mykje tenkjer ein det er greit å måtte betale ..
Ein ting er at det skal vere jamstillt med å bu heime,men kor går grensa tenkjer eg..

Vi har nok sove i timen,og ein tenkjer sjelden skikkeleg over ting før ein må forhalde seg til det sjølv
Det gjeld jo alle ting
Som lokalpolitikar fekk eg med ein vekkar.

Men ,nett må mamma ha,så det er berre sånn det er:-)

Så no har eg dårleg samvittigheit og fått meg noko å tenkje på:-)

5 kommentarer
    1. Jeg er jo skikkelig treg på sånne ting, men kunne det være billigere å bruke mobilen som for å få internett. Det gjorde jeg i flere perioder når vanlig nettet streiket eller annet her i coronaperioden. Hvis man har et eget mobilabonnement som dekker all databruk også, så kan man gjøre om mobilen til “nett” når man trenger det. Men det er bare å stille inn så den står på det hele tiden tror jeg. Skjønner du hva jeg mener. Kan hende det er billigere med å bruke den, enn å opprette et eget internettabonnement.

    2. Fra en lokalpolitiker til en annen.
      I omsorgsboliger kommer alle utgifter i tillegg. Hjemmesykepleie, renovasjon, internett, strøm, osv. Jeg tenker at når man har kommet dit i livet at man ikke kan bo hjemme burde man få et botilbud med “all inclusive” Flott med omsorgsleilighet, men da burde både strøm, nett og ikke minst omsorg være innbefattet i prisen. Min kampsak

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg