Influensavaksine

Litt småsnufsen idag etter influensavaksine igår
Valgt å ta den
Kanskje like mykje for å beskytte dei rundt meg

Kva som er rett og gale veit eg ikkje
Ikkje tatt den kvart år.
Fleire coronavaksiner har eg ikkje tenkt å ta
Syns det er eindel meir bivirningar med den

Ein kan vere for eller mot vaksiner.Får vere opp til den enkelte

Litt meir skyer på himmelen idag
Vi har vore heldige og hatt lenge fint no,så begynner å ta det som ein selvfølge
Skal ikkje så lenge til:-)

Kaffikoppen er god å ha her på morgonkvisten mens eg og kroppen prøver å bli einige om neste skritt
Fekk i det minste festa endane på juleløparen og vaska den igår
Eit skritt nermare
Kroppen til Gåshuld er og ferdig
No er Gåsulv og garderoben att
Må legge inn eit nytt gir
Men ikkje no:-)

Desse er i det minste ferdige
Mangler berre knapper i capen:-)
Snart jul

Ha ein fin dag

2 kommentarer
    1. Har også vært litt til og fra om jeg har tatt influensavaksine. De siste åra jeg var i jobb tok jeg de for å beskytte pasienter. Nå tar jeg den fordi fastlegen mener jeg er i risikogruppa. Har ikke hatt energi til motargumentasjon.
      Koronnavaksne har jeg ikke tenkt å ta flere av, i det minste ikke hvis det ikke kommer et stort nytt utbrudd. Da skal jeg virdere det. Jeg er jo i risikogruppa, Men hele livet er jo risiko. Kan ikke beskytte seg mot alt.

    2. Jeg skal ikke ta influensavaksine i år… ikke får det er nødvendig igjen… når jeg ikke er i jobb, føler jeg at kroppen kan ordne opp selv.
      Nye prosjekter på gang – blir spennende å se resultatet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg