Indre krangel

Det er ikkje nødvendig å vakne kl 04
Viktig å kunne få sove i fred fram til eg vakner av vekkeklokka.
Eg er nemlig trøtt
Har ein indre dialog med kroppen min
Er som å snakke til døve øyrer
Den skit rett og slett i kva eg måtte tenkje
Den lever sitt eige liv
Trur rett og slett den høyrer meir på Ingolf
Han var nemlig klar for frukost

Så eg har stått opp.Funne meg kaffi
Ingolf har fått frukost og er på vift
Eg er trøtt,frys og har ein heller laber start på dagen.O5…Kva skal eg oppe så tidleg etter:-)
Syns litt synd på meg sjølv.
Ikkje det at det hjelper men godt med litt sympati:-)
Blir nok ein ok dag idag og,når eg er klar for det

Ha ein super laurdag

4 kommentarer
    1. Jeg sliter jo med samme greiene, opp aaaalt for tidlig. Men sovner også tidlig, så jeg får oftest nok søvn 🙂 Likevel, LITT irriterende. Jeg mener, ingen andre er jo våkne på den tida 😀 Håper du har fri i dag og kan sove litt når du vil 🙂

    2. Veldig veldig irriterende… av og til kjenner jeg det på samme måte –
      Håper du får sovet bitte bitte litt til mens Ingolf er ute på vift… så kan dagen starte 🙂 Lag deg en fin fin lørdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg