Ikkje bestevenner idag…

Rett før eg reiv ned heile vedovnen.
Av og til er den så kranglete at eg kjenner at eg rett og slett nesten får hjarteproblem.
Den vil berre ikkje
Veden er tørr. Eg har tennbriketter i alle utførelsa..men eg slit.

Ingen problem idagtidleg.
Nydelig ver på tampen av året.
I morra er nyttårsafta og plutseleg er 2024 der
Men ikveld var vedovnen sur.Eg og
No brenn det i ovnen
Pulsen mi er på veg ned
Varmepumpa gjer så godt ho kan
Husekaldt.. Men har pledd og snart gjer varmen frå ovnen susen
Flott ute men glatt.
Huks å vere forsiktig
Brodder er lurt.
Ha ein fin kveld

2 kommentarer
    1. Det skal bli så kaldt her til uka at jeg håper det holder med de ovnene vi har 😮 Meldt 25 grader i OSLO!!! Det er liksom som 40 egentlig… 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg