Ikkje berre berre

Har vore hos tannlege og renska opp i tannsteinen på eine sida..
Dvs var tannpleiar.

Er bedøvd så det sit i til i morra..
Så no driv eg å et mest på eine sida..
Litt av eit syn
Men no var eg altso svolten..
Først varma oppatt middag og no er eg altso starta på smoltringar..
Nausdal bakeri..
Skulle vere til jul,men skulle berre smake..
Ikkje for det..
Åt Lunch før bedøvelsen

Syns rundstykka til bakeriet er gode
Brukt peng på mat og litt julegåver..
Kjøpt meg to nye sofaputer fordi eg fortjener det…trur eg🥳

Blir nok advent og jul her og..
Lurer på kor eg gjorde av lys og gardiner…
Får sjekke torsdag…
Gidd ikkje ikveld


Ein som var glad for å komme innatt.
Steikje kaldt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg