Høst eller vår?

Får på eit merkeleg vis følelsen av at det er høst
Det høljer ned og eg fyrer i ovnen
Liksom ikkje det eg har lyst til å gjere i slutten av mai
Men,sånn er det og om vi får sommar iår eller det blir som i fjor,ja det vil tida vise:-)

Lite eg kan gjere med det uansett.
Idag er det iallefall innever.
Ein eller annan gang idag skal eg nok ta lufteturen min,men ikkje no…

Håper at det blir eit lite opphald utover dagen:-)

Har strikketøy og bok og nyt siste fridagen
I morra er det påan i full jobb att:-)
Til og med Ingolf er lei drittveret.Han er desverre for glad i mat,nett som matmora..
Treng vere ute å trimme litt,uten tvil.Er trill rund
Las om at overvektige kattar var eit problem på linje med at vi menneske har usunn livsstil.

Vi bør nok skjerpe oss,både eg og katten:-)
Ser fotballtilhengarar har braka i hop i Bergen.
Eller dei ødelegg vel mest for dei som er fotballtilhengarar.
Sånn revalisering er ikkje bra for nokon.Har vel strengt tatt ikkje noko med sporten å gjere
Burde vere heilt unødvendig

Volsomt som det høljer ned ute altso…
No må vi vel ha strøm nok i vannbassenga til å klare oss resten av året:-)
Kanskje eg skal bruke dagen til å stryke litt klær .
Ikkje at eg har så mykje,men litt samler det seg opp.
Har det med å utsette ting

Ha ein super mandag:-)

4 kommentarer
    1. Her høljer det også ned og vi fyrer i ovnen hver dag.😨
      Nå må snart sommeren komme altså.🌞😅
      Vi får håpe regnet gir oss billigere strøm til vinteren.🤩👌🏻

    2. Vurderte å gjøre det samme-fyre i ovnen, men satte heller opp varmepumpen ett hakk. Nekter å fyre i MAI. Øs, pøs og full tåke her i dag og kaldt …
      Godt det har vært en rød dag, kjennes litt bedre å ha drevet slaraffenliv da…:) Synes jeg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg