Høgtrykksvask

Hjelpe meg kor det høljer ned
Idag vil eg berre vere inne i fred
Noas ark er like om hjørne
Det trur eg til å med katten skjønne

Virkeleg samla seg til krig dette regnet
Hadde det no endå vaska vekk hagejevel og bregne
men det einaste som fer her er vegen min
Den er vorten eit krater uten trinn

No må eg snart ut for å få ned søppelduken
Hadde den no endå vore temmeleg slunken
Då kunne den fint stått ei veke til
Men den lukter alt frå markrell til sild

Det gode med regnet er fulle magasin
Slik av vi har nok strøm til folk og svin
Lys og strøm må vi ha så la vatnet komme
Så får eg vente med å gå ut til alt er omme

Ha ein super mandag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg