Hiv og hoi

Steike for eit ver
Er vel i slikt ver folk dreg på uversafari
Det treng ikkje eg,må vite
Heldig antageleg
Får det gratis rett utafor stovedøra
Har til og med fridag og kan nyte det

Har storma på i heile natt og fortsatt.
Det regnar frå alle kantar og ein har det best inne

Eg og Ingolf har inntatt kvilestillingen vår
Eg i godstolen med kaffikoppen,og han ved beina mine
Høyrer og ser ut på uveret

Kan vere godt med ein slik innekosedag og
Så lenge eg slepp ut:-)
Må inn og besøke nabokatten,men venter litt
Er det lengste eg har tenkt å bevege meg idag:-)Håper eg

Må leite etter eit måleband så eg får målt kor langt eg er kommen på den juleduken eg hekler på.Veit kor lang den skla bli,menikkje kor lang den er
Best å få oversikt
Ein eller anna lur plass har eg det nok
Har mange slike lure plassar
Har eindel klær eg må stryke.
Endeleg har eg ein dag eg ikkje finn unnskyldning for å sleppe:-)

Ha ein super mandag

4 kommentarer
    1. På hytta vår på kysten kan vi virkelig oppleve vær altså, men der får vær være vær, og jeg elsker å se ut når det blåser og regner. Fint vær til å være inne å kose seg i 😊 Samtidig er det godt å gå en tur når det regner. Kjempegodt å kjenne den friske luften av regn.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei superfin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Skikkelig regn og vind her også, så her frister det heller ikke å gå ut.😅
      Gleder meg til å se duken du holder på med.🤩🧶

    3. Ja, stryke kle og slikt er ikkje det artigaste… men av og til må ein berre slå til 😀
      Det bles rundt nova!
      Lag deg ein fin tirsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg