Helgemorgen

Ja då.Eg veit det er nyttårsafta,men fått vane å høyre på helgemorgen på Nrk.
Nyheiter med meir.
Greit program syns eg.

Snart nytt år og har ikkje utretta det store i 2022 heller.
Kjem nok heller ikkje til å skje neste år.
Ikkje har eg nokon nyttårsløfte
Dei brukar så alikavel gå i vasken
Nokre private håp og mål har ein jo alltid.
Varierer litt gjennom året.
Verdensfreden og våre litt hissige nabo i nord skremmer meg.
Vi er ikkje perlevenner akkuratt..

Kvelden igår gjekk med på å rekke opp det eg hadde hekla dei siste dagane og rette opp feil.
Blir ikkje så lett trådlaus iallefall.
Ikkje arbeidsledig heller.

Har vore vind og regn i heile natt..
Ufyseleg.
Skal vel gå mot kulde og is..
Regner endå så dryg ut mirgenbesøket hos naboen.
Innever,men er håp
Ha ein super dag

2 kommentarer
    1. Du har noen herlige setninger. Likte spesielt godt denne:

      Snart nytt år og har ikkje utretta det store i 2022 heller.
      Kjem nok heller ikkje til å skje neste år.

      Jeg vet ikke, men på meg virker det som om du er der du ønsker å være i livet, og at det er godt nok.
      Ha et strålende godt nytt år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg