Heilt utslått eg

Nesten eit år sidan sist..
Vel planlagt nesten kvar dag med fri og godver,men kvar gang ombestemte eg meg..
Men idag tuska gamla på fjelltur.

Totalt uten kondis..
Var heilt utsleten.
Mange pauser for å verkeleg nyte utsikta..eller igrunnen for å overleve.

Roa senka seg.
Kosa meg med mandariner og vatn og skreiv meg i bøkene..
Alt heilt greit til eg skulle bruke Ut appen.
Den meinte eg sat på ein knaus langt vekke og ikkje p…ville den høyre på fornuft..
Kjende at eg eksa meg skikkeleg opp..
Så i frustrasjon gjekk eg varden på langs og registrerte meg på Fjellturappen..
No skal eg prøve avinstalere og instalere denne hersens appen på nytt.


Nydelig dag med familietid og eigentid.
Heilt skutt etter fjellturen.
Her kan kondisen kun gå ein veg..
Opp😁

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg