Haust

Regn som plasker mot rute
Det er mørkt og stormfullt ute
Mørket kjem tidlegare enn eg helst vil ha
Kjenner at for psyken så er det ikkje bra

Sopp,hjort,poteter og plommer
Er visst ikkje måte på kva som frå naturen flommer
Hos meg er det tomt,men dei har å få kjøpt
Visst ein då ikkje grunna regnet havna i ei grøft

Eg er trøtt og hovudet banker
Som regel er det stappfullt av forskjellige tanker
Halsen den truer meg med å gå tett
Kanskje fordi eg et vel mykje fett

Men høsten betyr at eg tuller meg inn
Og ser ut på mørket mens eg drikk kaffien min
No har vegane nesten forsvunne i regnet
Veit ikkje korleis eg skal tolke det tegnet

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg