Hagevandring

Aldri vore hagemenneske og med ein tomt utskoten av berg er det minimalt med jord.
Men det kan ein bygge opp av rusk og rask frå naturen.
Tang og tare..og saueull.
Sidan eg har lite jord og ikkje kan drive med sau,så får eg greie meg uten.I lasagnebeddet.
Det heiter det,lærde eg idag.

Hagevandring i Hjartebladhagen,ved Merete..

Var altså ein kald fornøyelse..
Vårherre meinte nok vi trengde litt herding.
Eg var godt kledd.
Men ,lærerikt.
Handle får eg gjere ein annan dag.
Rett heim og i badekaret.
Litt sosialisering.Det var nok sundt
Såg for meg ugraset mitt og tenkte..
Held meg til hagedjevel og gullrøtter

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg