Gratulerer med dagen

Samane sin nationaldag.
Verd ein gratulasjon.Kan forlite om samekulturen

På nyheitene er det Helge Ingstad ulykka dag ut og dag inn føler eg.
Blir litt metta og har ikkje behov for å vite kven av dei som har skulda.

Jordsjelv i Syria og Tyrkia er vel kanskje litt viktigare.
Naturkreftene er skremmande.
Der er vi hjelpelause.

Eg og Ingolfen slapper av.
Fridag skal ein ikkje kimse av.


Mildt,grått og nesten vårstemning ute.
Godt dagane vert lysare.
Energien min aukar med lyset.
Ikkje at den er så stor,men er no kommen på pluss.

Ha ein super mandag🎈

2 kommentarer
    1. Det er virkelig godt at dagene begynner å bli lysere nå.🤩
      Da får man gjerne litt mer krefter og energi🤗
      Nyt siste rest av fridagen di .🤗

    2. Som same må jeg bare si tusen takk ❤😊

      Er så stolt av mine forfedre og slekt som var og er samer at du aner ikke 😊 Min bestemor var sjøsame. Samene siner at det er ikke noe som heter 1/2 eller 1/4 same, men har man samer i slekten så er man same.

      Huff 😢 Kjempetrist med jordskjelvet i Tyrkia 😢 Tankene mine går til alle som er rammet ❤❤❤

      Det er superherlig at vi allerede nå har lysere ettermiddager, og tenk for ikke så mange ukene siden var det mørkt på denne tiden av døgnet.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg