Grått ,går smått

God morgen.-)
Eller prøver vel kanskje meir å få den til å bli det.
Grått og vått ute.Sånn litt sånn trist dag,liksom
Litt sånn som eg føler meg

Men,nesten alle listene på plass.
Resten blir nok gjordt i dag og mamsen er evig takknemlig
Ingolf derimot syns det blir vel mykje styring i hans hus.
Liker lite bråk:-)

Kaffien er ferdig og godt er det.
Nattesøvn er det lite med fortida.
Er vel slik og at skjer det mykje rundt ein så spinn tankane.
Mine gjer det til vanleg,og no tek dei heilt av.

Litt fasienerande og desse tankane.
Kor dei igrunnen får oss til å tvile på oss sjølv.
Stille oss spørsmål som vi veit er heilt på jordet.
Rote med realitetsvurderinga vår

Ein tenkjer over alt andre seier til og om oss,
kjenner korleis ein vert påvirka av orda.Korleis nokon kan vri rundt i samvittigheita vår,eller prøve å
indirekte sei at slik du er ,det er ikkje normalt.
Prøver å innbille oss med ord og stor innleving at det ein meiner er heilt feil, sjølv om vi innerst inne veit…
Det er eg som har rett og ikkje du…
Sit igrunnen berre att med ein vond klump i magen…

Her er det berre å prøve snu tankegangen.
Sei at …Du er ikkje så verst når alt kjem til alt gamlemor:-)
Ikkje perfekt,men trur igrunnen at eg har eit fornuftig og normalt syn på livet,sjølv om eg snakker på inn og utpust..
Kan vere stille og:-)

Ha ein super 12 mai…Eg tenkjer berre..Hurra det er lønningsdag:-)

6 kommentarer
    1. Ja tankane surrer mye til tider… roter til og sår tvil.. men også fornuftige tanker 😀 Vi er gode som vi er! Selv om vi tviler til tider 😀 Prat på inn og utpust er greit det hihihi kjenner meg litt igjen 😀 Håper onsdagen blir bra!

    2. Øvelser for å være i seg sjøl, gi seg lov til akkurat det, være seg sjøl. Håper dagen din blir fin, at du får den til å bli det, fin for deg. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg