God morgen Norge

Ser på Wenche baker på tv.Korleis får ein slik flott deig?Får alltid min mykje meir klissete.
Ser så enkelt ut Skoleboller..
Mine vert altso ikkje slik
Ikkje att eg skal bake idag.
Her er det fortsatt ganske så tett i toppetasjen,som vanleg
Skal ta verden med ro
Men eg sikra meg oppskrifta:-)
Må vel få det til ein gang eg og får eg håpe.

Litt trist å lese lokalavisa.Her i kommunen er det leiteaksjon .I ein liten kommune,så kjenner ein oftast nokon som kjenner den det gjeld,eller ein kjenner personen sjølv.Så sit ein der og lurer på kven ein leitar etter.Alltid trist når slike ting skjer.

Einaste planen eg har idag er å sjekke ut kor eg har julegardina og juledukane.Jadå…er tid til jul endå,men kan jo vere greit å vite kor dei er.
Sidan ca alle blomstene mine i huset var full i lus,så kom alle gardinene ned.
Ikkje alle er komne oppatt.
Tenkte julegardinene kunne komme rett oppatt på kjøkkenet
Dvs.Er berre røde heklakapper..
Må berre finne ut kor dei er føst.

Frukosttid:-)Mat må ein ha
Ha ein super torsdag

4 kommentarer

Siste innlegg