God morgen:-)

Ferieveka er til ende og jobben venter.
Jobbe med munnbind heile dagen er tungt,men ei nødvendigheit overalt for oss uten heimekontor:-)
Blir ein vane,men brillene doggar:-)

Er skikkeleg tunge skyer ute
trur rett og slett eg berre sløyfer dagens trimtur.Ikkje ofte eg gjer det,men grøss og gru.Eg har ikkje det minste lyst…


Er finast innaifrå
Har begynnt å bli jul i huset hos meg og,men julestemninga er det verre med.
Jul blir det no uansett.Stemning eller ei.

Nissefamilien er kommen på plass.Sit litt tett,for her må det sparast litt strøm:-)

Tenkte eg skulle prøve meg på kransekakestenger iår og.har det med å verte temmeleg mislukka.
men mandlane er no i det minste skolda og tørka.
Nokon kokk eller bakar har eg aldri vore,men eg gjer mitt beste,og meir kan ein ikkje forvente tenkjer eg.

Kanskje eg skal gå å vaske håret først.Godt kva som er gjordt:-)
ha ein super dag:-)

5 kommentarer
    1. Kan tenke meg det er slitsomt å gå med munnbind hele dagen. Og den dugginga på brillene er jo bare slitsomt 😳☺
      Kransekake er godt! Lenge siden jeg har lagd slike stenger nå, men jeg jukser og maler de med skallet på jeg 😁
      Ønsker deg og nissene en fin dag 🥰

    2. Munnbind briller og dogg er noe dr….
      I forrige uke sto jeg og tok mange PCR prøver på jobben med briller, munnbind og visir. Dobbelt opp md dugg, og vann rant i strie strømmer på innsiden av visiret. Hadde trengt vindusviskere

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg