Glad i jobben

Glad i jobben min.
Vel eg kan vere frustrert,irritert og lei,men er heldig som jobber der eg gjer.

Gode kollegaer,supre bebuara og kjempegod mat.
Ikkje farleg å feire bursdag når det vanker bløtkake og noko godt i glaset.

Alle arbeidsplasser har ting som kan bli bedre.
Ting vi irriterer oss over.
Men ingen er feilfrie.
Ikkje eg heller,utruleg nok.
Så visst vi alle går i oss sjølv,gjer litt for å bidra til god stemning,så hjelper det på.
Humor er viktig..
Seier eg som kan vere hissig som eit lemmen og sikkert av og til burde roa ned😄
Kjenner at eg er litt der fortida,men tek meg ein alvorsprat med meg sjølv stadig vekk..
Forbedringspotensialet mitt er i det minste stort..

Det gjeld på dei fleste plan.
Så igår var eg inne hos naboen og søkte hageinsperasjon.


Hos meg kom det opp kun to gule tulipaner..
Og eg har hagejevel til heile kommunen visst nokon treng i salaten.

No har eg berre dundrane hovudverk..
Skal prøve frisk luft som medisin om litt.
Regnklær og er eg redd..

Går nok over..
Korona er no avløyst av apekopper..
Kva blir det neste..

Ha ein super søndag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg