Gjesp og uffameg…

Kjenner meg sliten og tett i pappen.
Litt lite søvn,men sånn er det av og til
Litt for seint i seng..
seinvakt igår,og fann ikkje roa.
Vart sittande å sjå på ein krim til langt på natt
Måtte få med meg slutten…Endelig ein eg ikkje har sett før.
Følte eg har lese boka,men huksa ikkje slutten,så sat klistra
Slutten var uventa og trist,på ein måte.
vil jo ikkje at hovudpersonen skal vere skurken…Attpåtil politi…

Tett i nasa og snufsete på morningen. Hovudet dunker så no går det i paracet og kaffi:-)
Gir seg nok…Berre litt sliten
Er lov det av og til.Er ikkje 20 år lenger.

Føler meg litt som skuggen av meg sjølv.
Står i stil til det grå veret som er ute.
høsten viser seg fram:-)
Vurderer om eg burde legge meg i senga og bli der resten av dagen.
Men reknar med at hovuderken lettar om ei stund.

Ser meg rundt og tenkjer att…..Tid for å ta eit tak i huset..
Skulle hatt eitpar ryddegen,for dei trur eg er temmeleg fråverande.
Rote derimot…Det er eg god på…

2 kommentarer
    1. Jeg er heller ikke så flink til å rydde. Og jeg har sovet dårlig i natt. Gamle Gubben Grå dro akkurat på jobb. Jeg har gått nesten 5 km med hunden. Lov med en strekk på sofaen før jeg fortsetter dagen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg