Gjesp

Sit og gjesper,drikk kaffi og prøver å våkne

Ute bles det godt og regnet lurer på om det snart skal sette igang

Katten Ingolf er på si første runde på morningen,etter å ha fått i seg frukost

Sikkert lurt å ta den no,for regn er han ikkje glad i

Han er ikkje åleine om det.

Sånn skikkeleg haustfølelse når eg ser ut.Er jo august,men sommaren har vi hoppa over iår.

Iallefall det eg forbind med sommar.

Men er som det er og lite ein kan gjere med det.Må berre gjere det beste utav det

Her er det snart jobb.Ikkje så mykje sprett i meg på morningen,men la meg tidleg og var tidleg oppe.

Treng litt tid for å få ein smule bevegelse i skrotten.

Mykje ulykker og drap fortida syns eg.Grøsser her eg sit.

Mange triste sjebner.

Men her går livet sin vante gang.

Litt meir kaffi,og smørre matpakka,så er dagen igang:-)

Ha ein super tirsdag

 

5 kommentarer
    1. He he stilig bilde. Trist å få høst uten å hat sommer da. Lurer på om du bær se på linken til siden din som du har når du kommenterer. Jeg kommer ikke på siden din

    2. Her har vi hatt mye sommer. Og jeg tror det kommer mer. Så jeg kjenner ikke på helt store høstfølelsen ennå, heldigvis. 🙂 Morsomt bilde ja 😀

    3. Når augusten kommer føles det litt høst, selv om det kan være fine dager også. Her holder vi på å regne bort og værvarslet lover ikke noe bedre fremover. Nyt kvelden!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg