Gi meg sommer og sol

No er eg alt lei av snø og kulde..
Kjenner at for meg kan vi godt berre avskaffe heile årstida..
Kald på beina sjølv med tjukke sokker og fyr i ovnen.

Skulle skrive ut den nye årsturnusen eg fekk idag for å oppdage at skrivaren ikkje funka.
Kanskje ikkje den heller tåler kulde.
Irriterande
Klipt meg har eg og til jul hos flinke Ingrid hos Fordeg frisør.
Fornøgd eg

Ser ut som eit takras .en det kan ikkje frisøren gjere noko med.

Så eg sit her og venter på våren.
Skal berre feire jul først

4 kommentarer
    1. Godt å få fikset sveisen til jul.🤩
      Her ventes polart lavtrykk, så vi forbereder oss på mye snø.❄️😨
      Nyt kvelden innendørs.🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg