Gamla slapper av

Godt med dager der ingenting skjer
Berre surre rundt og ingenting gjer

Laga litt middag,som eg åt altfor mykje av
Tok noko enkelt,så eg slapp slikt eit kav

Kilo dei aukar og gamla vert vel rund
Det einaste er ,eg er gull verdt i kvart eit pund.

No sit eg som ei madrone i sofaen min.
Skikkeleg god ein.ikkje funnen på Finn

Strikkinga den går i det minste på fram
Skikkeleg mjukt og strikkegodt garn.

Ha ein flott søndag og nyt kvart minutt
Ingen veit kortid ting plutseleg tek slutt

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg