Gamla og katten

slik går no dagane for Ingolf og meg
Livet med katten har alt sett sitt preg.
Aldri åleine for han passer på.
Byks framfor beina så snart eg vil gå.

Må innrømme det at det går ei kule varmt
Ikkje alt som skjer som er like tamt.
Men eg vil ha fred når eg set meg på do.
Ikkje sjå inn i augene til Ingolf eller bli klort av ei klo.

Men beina held seg varme og tonen er bra.
Så lenge eg held fred og ikkje starter å dra.
Litt kjekt med selskap ,syns Ingolfen og.
Iallefall i regnver og når mørket faller på.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg