Fyr i ovnen:-)

Har fyrt i ovnen på morgonkvisten eg
Syns det er sånn småkaldt
Frose på bilen,så direkte hett er det no ikkje ute heller

Første kaffien er inntatt og å sei eg er morgenfrisk og opplagd er ein overdrivelse
Men eg er oppe:-)
Fint ute enn så lenge,så målet idag er ein luftetur før det braker laus med regn og ukoseleg ver

Men ikkje endå
Nm i storslalom på tv.
Nokon som er opplagde på morgonkvisten

Tok fram att hekleprosjektet mitt igår.Går ekstrem seint.Kanskje like godt å prøve å få det ferdig .Snart imål med gardinkappe to av tre.Med litt meir innsats går det kanskje fortare:-)
Blir litt vel mange slike såkalla ufoa her hos meg.
Samler seg opp.
Så no har eg som mål å rydde både i dei og i resten av alle desse sakene eg har liggande i tilfelle eg kan få bruk for dei
Kan verte temmeleg fullt i eit hus med mange nok slike ting:-)
Prøver å rydde litt i bodane.
Går ikkje nett fort og blir nokre ventestasjoner undervegs, men eg er no starta:-)
Ryddig vert eg aldrig:-)
Ha ein super dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg