fykande ver

Du veit,
Her skjønner til å med gamla at det nok er tryggast å halde seg innadøs
Hadde store problem med å både komme meg inn og ut av bilden.
Det er kraft i vindkasta.
Er til å med sånn at eg følte meg som eit lite lett lauv,der eg fekk fart rundt hjørnet

Så kanskje eg berre skal slappe av,hekle litt og sjå etter kor ting fyk henn:-)

Berre å skalke lukene

Dette her prosjektet får fram adrenalinet til tider.
Hekler ti sentimeter og rekk oppatt tolv.
Og sånn går no dagane:-)
Ha ein super onsdagskveld i vinden:-)

1 kommentar
    1. Mye vær hos dere også hører jeg.💨😨
      Veldig mye vind hos oss også.😱
      Nå trenger vi litt bedre vær.😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg