Frost og kulde

Tidleg morgon etter klokkestillinga
Tulla meg godt inn i pleddet mitt og sit og ser ut på stille sjø, frosen mark og ein bil som stakkars er heilt nedfrosen
Godt eg ikkje må ut å skrape..Pyse seier Ingolf:-)han gjekk ut

Blir nok varmare når sola får tak
Vakkert ute no,men nettene er kalde

I dag skal eg nyte søndagsfreden og ikkje gjere nokon ting
Muligens ein spasertur når sola får tak:-)
Ser at mange nytter sjansen til å gå fjellturer i godveret

Orker ikkje det eg ,men nyt bilda til dei andre:-)
Er lov det og

Nyheitene vert tristare dag for dag
At nokon skal gi seg i desse krigane,det verker å vere heilt uaktuellt
Menneskeliv er heilt uvesentlig..
Her gjeld andre reglar,som eg ikkje forstår

Ha ein fin søndag:-)
Ta vare på kvarandre

1 kommentar
    1. Godt å ha pledd i sofakroken nå, ja. Og ved har jeg kjøpt, så bare velstand. Men fryktelig trist å sjå på nyhetene på TV. Må følge med. Tvinger meg sjøl til det. Setter ekstra stor pris på hvor godt jeg har det sjøl her i freden og roen sammen med puddelen Barney. Riktig god søndag🙋🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg