Her sit eg att
Godt planta i sofaen og krøller tærne godt ned i teppet
Litt grått ute
Nyt kaffi og knekkebrød med brunost
Berre lekkert
God morgen Norge held meg med selskap
Våpenhvile i Libanon
Brudd i forhandlingar og pave Leo er mindre fornøgd med verdens ledere
I alle fall nokre av dei
Skjønner han godt
Rakk litt stolpejakt før jobb igår og
Måtte sette opp litt fart på slutten for å i det heile nå jobb😝
Greit å få opp dampen av og til
Gjorde godt med frisk luft
Ingolf derimot hadde forvilla seg opp på hustaket
Korleis er eg usikker på
Men tok si tid før eg skjønte kor han var
Høyrde han jo godt men å løfte blikket opp tok si tid
Prøvde med stige men han gadd ikkje det
Tilslutt hoppa han
Langt
Ned kom han
Håper det er siste gang
Litt meir spretten han enn eg
Kanskje eg snart bør finne fram støvsugaren
Få litt system før eg tek heilt helg
God fredag





Så ut som en fin sti ja 🙂 I dag har jeg funnet 25 stolper også. Gikk i Drøbak. Et helt område. 8,5 km 🙂 Masse fine steder og i solen var det skikkelig deilig 🙂