Fredagsblues:-)

Sola skin og eg venter litt med å slenge meg nedpå.Litt må eg nok sove etter natt,men skal på sein i morra,så må snu døgnet på rett kjøl att..
Men venter litt
Nydeleg ute.Nesten så eg vurderer å gå meg ein tur mens regnet fortsatt held avstand.
Kanskje eg skal sjekke vermeldinga,men såg nokre skumle skyer uti havet

Her er det sjokolade og kaffi til frukost.
Heilt på jordet,men steikje godt
Var liksom det eg hadde lyst på sånn på morgonkvisten

Har til og med laga til panna med fårikål…Det fekk eg og lyst på…Sånn utpå dagen
Godt kva som er gjordt

Klar samanheng mellom stor gjeld og psykisk helse seier dei på tv
Treng ikkje vere lege eller forskar for å dra den konklusjonen.Er vel ein normal ting at det slit visst ein går nedenom gjeldsmessig
Når skulda blir så stor at du ikkje klarer å betjene den

Ond sirkel som mange er i

Men kanskje eg no skal gjere som Ingolf.Gå meg ein tur i nabolaget:-)
Ha ein super fredag

2 kommentarer
    1. Sjokolade er alltid godt og ekstra godt når man er litt trøtt. Jeg er ikke så glad i å være våken på natta, så jeg hadde nok gjort meg dårlig i en slik jobb der man må snu døgnet hele tiden.😅
      Ha en nydelig fredag!🤗☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg