Fredagkos:-)

Har tulla meg inn i teppet mitt,funne kaffi og sjokolade og berre koser meg
Vore innom naboen og lånt massasjeputa.Ho har sånn dings som ein legg rundt halsen og som masserer både vel og lenge

Var både vondt og godt,men kjenner at det har hjelpt litt…
Noko måtte eg berre finne på.
Varma opp med ein tur i det litt sure høsveret.
Fekk med meg litt hagl,men var faktisk heldig med turen


Litt sol dukka jammen meg og opp.Meldt ganske bra og kaldt i morra vistnok
Eg avventar,for kven veit
Kvelden skal iallefall tilbringast heilt i fred og ro.Kjenner eg bør fyre i ovnen.
Til og med tatt meg saman og vaska kjøleskapet.
Eg trur eg bør skjerpe meg.Kom liksom godt igang på jobb:-)
Er ein smule lat.

no er det tv her hos meg.Og kanskje eg skal hekle pittelitt.Men er igrunnen trøtt:-)
God fredagskveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg