Fredag den 13

Iallefall så lovar ikkje veret noko godt
Ikkja at eg ser noko,men høyrer regnet trommar og vinden bles
Her er det berre å kle seg i vestlandsbunaden,kun for å komme seg i bilen

Ingolf har nett lagt seg
Vått ute,sa han
Det vil eg tru

Godt det er helg,seier no eg
Må berre jobbe idag,så kan eg ligge på sofaen resten av helga:-)
Trur det er det eg treng

Gjesp
Verda ser ut til å verte verre dag for dag
Konfliktnivået rundt om er alvorleg stort
Ikkje bra for dei og ikkje for oss

Saknar turver eg,rett og slett.
Det å kunne gå fleire dagar på rad,uten å bli dusja
Kaldt ute no,så snøen er vel heller ikkje langt unna
Kanskje eg snart bør få på vinterdekka på Larris:-)
Men blir ikkje idag
Idag har eg nok med å komme meg på jobb:-)
God fredag.
Ver forsiktige:-)

3 kommentarer
    1. Utviklingen i verden skremmer. Kos deg i helga og lad batteriene – og få vinterhjul på bilen før den første snøen kommer. Har forstått det slik at du har litt kjørevei før du er på jobb, da er det ikke moro og stå der en morgen med sommerdekk og snø og is på veien.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg