Fredag:-)

Litt sånn smågretten her eg sit etter å vorte vekt av Ingolf

Det er greit at han er tidleg oppe,men å forlange frukost kl 07 når eg ikkje skal på dagvakt er å dra den for langt

Og denne katten kan lage liv
Hopper mot døra og mjauer slik at ein trur det er krise på gang
Så eg sto opp for å sjekke kva det igrunnen var
Mat,sa Ingolf og eg må ut…oversåg heilt humøret til gamla

La meg att,men var bortkasta
Så no sit eg her med kaffikoppen og ser på God morgen Norge og høyrer om ereksjonsproblem
Er ikkje å kimse av det heller
Har mange problemstillingar føre seg dei på morningen

Blir uvel av krigsherjingane som går utover sivile og ungar.Ser heler ikkje ut til å slutte med det første
Krig løyser sjelden problem.Starter berre nye
Og ein vert så hjelpelaus …Les og høyrer om dei ulike sidene og meiningane.
For meg er det krigen sine uskyldige ofre som er viktig. Ingenting kan bortforklare det

men,livet her hos meg er trygt heldigvis

Ha ein fin dag:-)

4 kommentarer
    1. Fine tanker inn i morgendagen, og Ingolf… ja han krever sitt han 😀
      Det er vondt med krig og herjing – og ufattelig – berre så vondt.

      Vi er heldige her vi sit, det er heilt sikkert Lag deg en fine fredag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg