Forandring fryder

Heiter det i daglegtale.men veret no fortida gjer meg berre forvirra
Ein dag er det vår,neste dag vinter og glatt.
men sol no
Humøret stig berre med den.

Var litt glatt å gå må eg innrømme
Men no har dei salta.

Kjenner eg ikkje er 20 lenger sjølv om hovudet har det med å slå av nokre år.
Rart det der.
Ein føler seg ikkje alltid så gammal som fødselstalet viser.
Kan slå opp og ned.

Eg venter på lysta til å gå i skog og mark.
Ta ein fjelltur..
Borte vekk.
Kan liksom ikkje ramle meg inn.
Men,eg går jo ut altso.

Idag er det basar.
Litt godt av å sjå folk utom arbeidstid sikkert.
Litt dårleg på det og.
Sær gammal kjerring.

Ha ein super dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg