For eit ver:-)

Frå vinterstemning og flott ver så lenge at ein blei vand med det,har det no vorte skikkeleg vestlandsver
Innever,rett og slett
Storm og regn og varsel mot det meste

Så eg har krabba opp i sofaen med teppet mitt.
Funne kaffi og venter på at eg skal få om ikkje anna,litt arbeidslyst

Finne fram og skrive litt julekort
Litt sein iår
Syns det er litt kos med handskrevne julekort sjølv no i desse datatider ,der alt er digitalt
Turen idag blir i sofaen
Ikkje alt ver eg bevegar meg ut i 🙂

Julestemning har eg igrunnen ikkje

Mest på jobb, der vi høyrer julesanger, syng litt og nyt førjulstida
Koser oss med kjeks,snop og kaffi og julepynta avdeling:-)
Har pynta litt heime og,,
Ingen vasking hos meg. Kun den vanlege helgevasken:-)

Jobbehelg:-)Kos på jobb så kjekt det.
Ingolfen gidd heller ikkje ut.Så lenge han får servert mat når det passer han,er han fornøgd:-)

Ha ein super dag uansett ver
Eg starter opp med julekort:-)

5 kommentarer
    1. Du er flink med handskrevne julekort du 🙂 Det er noen år siden jeg sluttet med det. Egentlig litt synd – en fin tradisjon 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg