For ein alder


Tante Berta er 108 idag..
Ikkje mi tante,men far min si.Familiens eldste
Litt av ein alder.Minna er frå 100 års dagen.
Syns ikkje det er så lenge sida eg.

Får meg til å tenke på at eg sjølv dreg på åra.Ingen tru på at eg når den alderen.Det er det få som gjer,og kanskje det er greit slik

Smittetala i Norge stig,og vi er no på smittetoppen i Norden.Ja då..Det har nådd oss og
Trur kanskje vi har vorte vel så uforsiktige i takt med at fleire er vaksinerte.
Greit vi skal løyse opp,men er ikkje så kjekt å verte sjuk og måtte i karantene uansett,tenkjer eg.

På tv er det korona eller valg fortida.
Fekk ikkje med meg partilederdebatten,men hadde ein vel så kjekk kveld på personalmøte.
Lang kveld,men gjekk fort.
Greit å samlast og sette ord på ting,men samtidig håper eg at ikkje slike møte gjer at nokon vert sjuke.
Er slik det er no.Ein veit aldri.

Nok ein fin dag,men skodda ligg litt tjukk.
Møte kl 12 idag,så kanskje eg skal rusle meg ein tur ut,istaden for husarbeid.Det står seg,men kroppen stivnar uten bevegelse:-)

Bestillte service på bilen.Slik stor ein må til no…Her vert det vatn og brød i månadsvis,men bil må eg ha…Ingen kollektivtrafikk forbi mi dør:-)

Ha ein fin dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg