Flytta på meg

Ikkje langt,men helt frå sofaen og i stresslessen😄
Til og med fyrt i ovnen..

La godt innpå mens eg først var nedpå golvet,for det tek si tid å komme oppatt..

Godt eg har mange kanaler..

Ingolf er med..
Flytta på seg han og.

Syns det virker som det er meir bråk og uro i byane no..
Mulig vi er litt uvande med å gå ut og omgås mange etter pandemien.
Gløymt korleis vi skal oppføre oss.
Litt skremmande.
Ser kor viktig det er med politi i nærområdet.

Mange ulykker i trafikken og..
Ekkelt.

Surt ute og får litt sånn høstfølelse..
Passer meg igrunnen greit,men no er det tid for sol og sommer,syns eg..

Tidsfordriv..

Ha ein fin søndag

4 kommentarer
    1. Nydelig arbeid du holder på med.🤩
      Litt kjølig hos deg nå siden du må fyre i ovnen.
      Nå skinner faktisk sola hos oss, så vi har endelig fått litt varme.
      Håper du blir bedre fort, fort!🤗

    2. Men nå kom sommeren sigende innpå igjen 😀
      Hvordan går det med deg? Var det noe brudd?
      lag deg en så god dag som mulig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg