Ferietid

Ein merker det på trafikken.På butikken,og på avisene
Det handler om ferjekø,ferieproblem og diverse som har med ferie å gjere

Norge har åpna litt på restreksjonane og vi ser plutseleg andre bilskilt enn dei norske

Tragiske ulykker har prega nyheitsbilde.Naturkreftene er nådelause og rammer plutseleg og uten nåde.Grusomt.

Har heldigvis snart ferie sjølv.Kjenner på heile meg at det skal verte godt.
Berre å slappe av og tanke krefter.
Har ikkje dei store planane,men ein liten tur hadde nok gjordt godt for kropp og sjel

Kanskje eg får lyst til å gå på fjellet att.Lysta til å lese har jo dukka opp att for full musikk.
Litt overskudd og meir tid til eigne aktivitetar kan kanskje hjelpe på.
Iallefall så frester det ikkje i det heile.
Jau då.Ser flott ut på bilda andre legg ut,men dess meir ubrukeleg føler eg meg.

På Svinesund og på flyplasser er det kaos.
Vert sånn når alle trur dei må komme seg ut av landet fortare enn svint
Går an å vente litt med svenskehandel
Besøk av og til familie og venner skjønner eg nødvendigheita av etter lang tid uten

Snart jobb på gamlemor.
Må pusse tenner og fikse meg litt:-)
Ha ein super dag

2 kommentarer
    1. Ha en fin dag du og.
      Ulykka med de tre på fjellet som ble truffet av lynet er grusom. Naturkreftene er ikke å spøke med.
      Jeg skjønner heller ikke hvorfor alle må ut av landet. Koser meg godt her i Norge jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg