Ferietid og feriever

Det er ikkje alltid det betyr sol og sommer.
Men,når ein ferierer heime og bur i vest,då veit ein at livet ikkje alltid er ein fest🙂

Vind,skya,litt sol og litt regn.
Heller dårleg med sommerlege temperaturer.
Høst.
Men,lite å gjere med.
Lurer litt på kva eg skal tusle med idag.
Veke to av ferien alt,så berre fantasien som set grenser.
Soling er ikkje aktuellt

Ikkje vorte ferdig med Harry heller…
Vi vart litt ueinige.
Strikket har eg tatt fram att etter ein pause…vi var litt lei kvarandre.
Sånnt skjer..
Eller mulig vestlandsbunaden skal komme på.Gamla treng trim for matlysta er stor i feriemoduset.

Men først må eg våkne til liv og kroppen komme igang.
Litt treg i starten😍
Ha ein super dag

5 kommentarer
    1. Høstlig ja, det er sikkert og visst. Vinteraktivitetene må frem 🙂 Jeg vurderer å dra på garnfabrikkutsalg og handle litt til pinnene 🙂 Men kanskje ikke i dag. Vil ha noen med meg, noen å dele opplevelsen med 🙂
      Det ser fint ut det du strikker, kan jeg se på mønsteret 🙂 Blir spennende å følge med på det 🙂
      Nyt dagen etter beste evne ♥

    2. Ser ut som du har tidsfordriv nok i sommer, og ser ut som du vet å nyte dagene.

      Selv strikker jeg mest om høsten, vinteren og våren, men siden vi har hatt så hustrig sommer strikker jeg også.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg