Ferietid

er det no eg bør angre på handlestopp på Europris..

Antageleg.

Kom akkurstt forseint til å komme gjennom og 30 minutt å vente.

Men,har jo ferie.

Temperaturen har jo steget til 13 grader.

Var 10 då eg reiste heimafrå.

Hatt min vante tur på augepool.Fått injeksjonen på auge og kjøpt meg ein kopp sjokolade.

Kjempegod på sjukehuskiosken.

 

Er det sommer så er det det.

Måtte innom Cooper og kjøpe softis.

Elsker det..

Burde strengt tatt slutta med all denne koseetinga..

Går i bredde..

Lediggang er roten til mange slags laster..

Kjem meg vel heimatt frå Dale og eingang.

Ha ein super dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg