Farleg oppførsel

Ingolfen her

Herremin hatt.

Er du tenkt å ta livet av deg….

Gamla er pottsur og med kva for grunn spør du meg.

No har ho lete om det at her er det ingen som stiller opp for ho.

Ho stakkar må klare seg så best ho kan.

Jaja tenkte eg..

Her skal det stillaset opp.

Så på turane våre idag har eg stillt meg mitt i vegen når bilane kom..

Og det var fleire.

Ikkje flytta meg ein cm..

Vart surt både ho og Oslosysta.

Flytt deg Ingolf.Er du galen?

Bilførarane såg heller ikkje begeistra ut.

Hadde du vore aleine hadde du vorte påkjørd,sa gamla.

Her stiller eg opp og sperrer vegen for ho så vert det berre kjeft.

Kva gjer de meg.

Kor ein snur seg er reva bak.

Utakknemlig er verdens lønn

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg