Fantastisk tur

Kolgrovheia😍
Vått,glatt og bratt men supert.

Starta som skogstur


Når ein føler ein har gått oppover både vel og lenge og ein plutseleg får nydeleg utsikt…endeleg snart oppe tenkte eg..
Men var berre ein sånn liten belønning.
Takk for at du kom helsing.
Motivasjon til å jobbe vidare..
Noko ein nok bør føre vidare til livet ellers.
Delmål og premie til seg sjølv..
Men oppover bar det.

Eg gjekk kortaste vegen..
Men litt til..

Nydelig turver,fantastisk utsikt og ga meg masse energi.
Turen ned var nesten tyngre enn opp..

Veit ikkje kva det var med turen idag men var super..positiv energi og lykkelig gamlemor..

Kosa meg i heile dag..
Laga meg pizza ikveld..
Til og med den vart vellykk..
Turen anbefalast..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg