Er så gale…

Kunsten er å ha sjølvironi
Det å dusje er altså ikkje berre berre uten bøy..
Å tørke seg vert reine komiserien..
Men måtte til ,og no er det gjordt.
Tok si tid og er så nokonlunde rein.

Håret var nemlig umulig å få kammen i..

Sol ute…
Litt usikker på om trimturen igår var lur,men etter å ha rulla,banna og klamra meg fast til både eit og hitt kom eg meg no or senga..
Skal ikkje vere enkelt.
Er liksom den siste knekken opp som er verst…
Så trur eg bør halde meg rett i ryggen så eg ikkje ender opp med knekk..
Går no på fram med resten..
Så her er det berre å prøve få på sokker og sko og rusle tur..
Men først litt meir kaffi..

Ser ut som det blir ein nydelig dag
9

6 kommentarer
    1. Huff, huff!😱
      Det hørtes ikke noe bra ut. Tungt når det blir dn kamp å komme seg opp og kle på seg. Håper du får en bedre dag utover.🌸🍀Sender over en firkløver for litt ekstra lykke.🍀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg