Endelig ferdig

Ting tek tid,iallefall hos meg
Eg starter eit handarbeidsprosjekt i godt driv og pågangsmot,og så stopper det opp
Ei god stund
Til eg tenkjer at no må eg altso ta meg ihop.
Det hjelper av og til
So no har eg hekla ferdig den rød juleduken…
Gjenstår å feste endar….Det og kan ta tid kjenner eg meg sjølv rett
For det å tre nål krev godt syn og gode briller
Det er det verre med.
Men,men,ordner seg nok

Klar for neste av dei planlagde arbeida
Lørdag og eg skal på jobb
Sånn delvis våken her eg sit
Litt usikker på veret,for er stum mørkt
Bles ikkje så mykje idag,trur eg

Verden har ikkje vorte bedre frå igår
På nettet reklamerer dei meir for hus dei har seldt,enn for dei dei skal selje.Iallefall på facebook idag
Litt usikker på kva eg skal med den informasjonen
Men,er jo god eigenreklame for seljaren:-)
På europris var julenissar og andre juleting komme på plass.
Litt tidleg for meg.
Glad i jula,men ikkje i midten av oktober.Då treng eg høststemning.
Har ikkje lyst på julenisser no eg.
Får klare meg med dei nissane som fins:-)
Gjekk berre fort forbi den avdelinga
Skulle berre ha litt toalettpapir:-)

God lørdag og god helg:-)

2 kommentarer
    1. Blir fin juleduk den 👍👏
      Det er irriterende at butikkene starter så tidlig med jul jul jul…..
      Lag deg en fin lørdag 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg